COVID-19 helpdesk

We merken dat de coronacrisis veel vragen oplevert bij organisaties. Onze COVID-19 helpdesk is ingericht om u van informatie te voorzien. Door onze kennis te delen willen wij u in deze tijd graag ondersteunen. Onze specialisten zijn van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat bereikbaar om u van dienst te zijn.

Continuïteit voor onze cliënten

Onze medewerkers werken zoveel als mogelijk thuis. Desondanks zorgen we voor een optimale dienstverlening. Al onze advocaten en notarissen zijn mobiel bereikbaar.


Helpdesk

Onze speciale helpdesk kan u per rechtsgebied helpen bij juridische vragen en issues met betrekking tot het coronavirus. U kunt telefonisch contact opnemen of e-mailen met één van onderstaande specialisten. De contactgegevens van uw persoonlijke adviseur vindt u hier.

Arbeidsrecht

De bestrijding van het coronavirus heeft verregaande consequenties voor werkgevers. Wat betekenen de maatregelen voor werkgevers en werknemers? De tien meest gestelde vragen hebben wij voor u op een rij gezet. Deze vindt u onderaan de pagina bij downloads.

Heeft u bijvoorbeeld vragen over de Tijdelijke Noodmaatregel Overbrugging voor Werkbehoud (NOW)? Neemt u gerust contact op met onze arbeidsrechtspecialisten.

Contractenrecht

Door de ingrijpende gevolgen van het COVID-19 virus is het goed mogelijk dat bepaalde overeenkomsten niet meer worden nagekomen. Voor al uw vragen over de mogelijke gevolgen van het coronavirus op uw contractuele rechten en/of verplichtingen vindt u bij downloads een korte toelichting.

Heeft u bijvoorbeeld vragen met betrekking tot overmacht situaties? Neemt u dan contact op met één van onze contractenrechtspecialisten.

Ondernemingsrecht

Wilt u advies over de gevolgen voor (overname)onderhandelingen, (bank- of concern)garanties, bedrijfskredieten en -financieringen en overleg over (dis)continuïteit en herstructurering? Dan kunt u contact opnemen met onze ondernemingsrechtspecialisten.

Aansprakelijkheidsrecht

Bij vragen over aansprakelijkheid, kunt u bijvoorbeeld denken aan juridische consequenties in geval bepaalde, door u georganiseerde, evenementen niet door kunnen gaan. Of wanneer uw bedrijf een claim ontvangt in geval u niet kunt leveren. Onder downloads kunt u lezen welke gevolgen het coronavirus heeft op een aantal verzekeringsrechtelijke kwesties. Voor dergelijke vragen kunt u contact opnemen met onze aansprakelijkheidsrechtspecialisten.

Bestuursrecht

De door de overheid genomen besluiten kunnen voor u als ondernemer ingrijpende gevolgen hebben. Heeft u vragen over de door de overheid getroffen maatregelen en over de nog bestaande mogelijkheden als het gaat om doorzetting van uw bedrijfsactiviteiten? Neemt u dan contact op met onze bestuursrechtspecialist.

Service en vragen COVID-19 helpdesk

We helpen u graag met het vinden van oplossingen. Wij staan al onze cliënten bij in deze onzekere tijd. Samen brengen we u en uw onderneming verder. Voor al uw vragen kunt u telefonisch contact opnemen via 088 – 737 3800 of e-mailen naar corona@dehaanlaw.nl