Persbericht Incompany 100

02 september 2012

Groningen, 21 september 2012

Bedrijfsleven beoordeelt De Haan Advocaten & Notarissen als beste zakelijke dienstverlener in Noord-Nederland

De Haan Advocaten & Notarissen is dit jaar flink gestegen in de diverse rankings van Incompany 100, het grootste onafhankelijke marktonderzoek onder zakelijke dienstverleners. In Noord-Nederland is De Haan Advocaten & Notarissen door het bedrijfsleven beoordeeld als beste zakelijke dienstverlener. In het landelijke overall-klassement van de adviessector ‘Advocatuur & notariaat’ klimt het kantoor naar een derde plaats (van plaats twintig in 2011). In de deelcategorie ‘prijs’ behaalde ‘De Haan Advocaten & Notarissen’ zelfs een fraaie eerste plaats in het landelijke overall-klassement. Binnen deze deelcategorie is er beoordeeld op de prijs-kwaliteitverhouding en de eerlijkheid en helderheid van facturatie. De resultaten werden donderdagavond bekend gemaakt tijdens de uitreiking van de Incompany 100 Awards in het Amstel Hotel.

Incompany 100 toont met objectieve rapportcijfers aan hoe klanten hun zakelijke dienstverleners beoordelen. Ruim vijfduizend beslissers uit het midden- en grootbedrijf oordeelden over de dienstverleners die ze inhuren. Deze beslissers (uit organisaties met meer dan twintig medewerkers), worden in het Incompany 100 marktonderzoek gevraagd om zestien rapportcijfers uit te delen voor onder meer: de verleende service, het nakomen van afspraken, vak- en branchekennis, integriteit en prijs-kwaliteitverhouding.

Bestuursvoorzitter Winfryd de Haan van De Haan Advocaten & Notarissen is zeer content over de resultaten van het landelijke marktonderzoek. “We zijn op de landelijke overall-lijst in de adviessector ‘Advocatuur & notariaat’ gestegen naar de derde plaats en dat is geweldig. Daarmee zijn we niet alleen het grootste maar ook beste Noordelijke advocaten- & notariskantoor. Dat is een hele prettige constatering. We hebben de resultaten uiteraard kritisch bekeken en zijn vooral trots op de prachtige beoordelingen binnen de deelcategorien ‘prijs’ en ‘knowhow’. Daarnaast blijkt uit het onderzoek dat De Haan Advocaten & Notarissen sterk is in het oplossen van acute problemen. Het snel leveren van goede oplossingen voor klanten. We krijgen er zelfs een acht voor!”   De uitslagen zorgen volgens De Haan voor een fraaie nieuwe uitdaging. “We willen dit hoge niveau niet alleen continueren, maar komend jaar zelfs overtreffen. Want wat gisteren al goed was, wordt vandaag bij ons nog beter.”