februari 2024

Motie aangenomen: verbod op concurrentiebeding bij salaris van minder dan anderhalf keer modaal
Succesvol reorganiseren: Over hoe Spotify moest stoppen met reorganiseren
Geluidsoverlast; wanneer dient een woningcorporatie in te grijpen?
Het concurrentiebeding, onbillijk benadelend voor een werknemer?
Juridische oplossingen voor elke sector, Pottle
Wanneer mag u eenzijdig arbeidsvoorwaarden wijzigen?
Kennissessie Arbeidsrecht
Aandeelhoudersgeschillen: van conflict naar consensus
Ontbinding arbeidsovereenkomst mogelijk bij schending re-integratieverplichtingen?

januari 2024

Verworven rechten
Omgevingswet deel III: Milieubelastende activiteiten
Werkgeversaansprakelijkheid
bewijsvermoeden van bestuurdersaansprakelijkheid
Meermaals te laat komen
Kennissessie Omgevingswet
nevenwerkzaamheden

december 2023

Arbeidstijd
artificial intelligence
Loonkloof tussen mannen en vrouwen
Meerwerk, een aanhoudende bron van discussie
Terugbetalingsplicht voor werknemers
Overwerkbonus voor deeltijders

november 2023

de verwijtbaar handelende bestuurder
Onrechtmatige concurrentie
Het ‘As is, where is’-beding bij koop van een onroerende zaak
?>

Financieel administratief assistent (20-24 uur)

Voor onze locatie in Groningen zoeken wij versterking op onze afdeling finance:

Financieel administratief assistent
Groningen
20-24 uur per week

Als financieel medewerker maak je deel uit van de afdeling Finance & Control. In dit team van vier medewerkers houd je je met name bezig met het opstellen van verkoopfacturen, crediteuren- en debiteurenadministratie, boeken van banken en financiële werkzaamheden voor derdengelden notariaat en advocatuur. Je rapporteert aan jouw manager Finance & Control.

Wat kan je van ons verwachten?

  • Een informele en collegiale werkomgeving waar aandacht voor elkaar is;
  • een gezamenlijke winstdeling, we doen het immers samen!
  • 27 vakantiedagen op basis van 40 uur;
  • een marktconform salaris;
  • de mogelijkheid tot het volgen van opleidingen en trainingen;
  • een leasefietsregeling.

Wat vragen we van jou?

  • afgeronde mbo-niveau 4 opleiding, richting financiële administratie;
  • minimaal drie jaar werkervaring als medewerker financiële administratie;
  • uitstekende kennis van Excel en bij voorkeur ook kennis van Basecone en Twinfield.

DeHaan Advocaten en Notarissen

Bij DeHaan Advocaten en Notarissen stellen wij hoge eisen aan onszelf om voor onze cliënten oplossingen en adviezen van het hoogste niveau te kunnen realiseren. Wij denken mee als vertrouwde adviseur, houden helder zicht op de ontwikkelingen en zijn buitengewoon betrokken. Wij willen het beste uit onszelf halen, als individu en als collectief. Daarom helpen en inspireren we elkaar, met een ondernemende, proactieve can-do mentaliteit.

DeHaan Advocaten en Notarissen heeft vestigingen op meerdere locaties, met ongeveer 100 medewerkers, waarvan 55 advocaten, (kandidaat-)notarissen en juristen. Wij geloven dat échte aandacht het verschil maakt.

Meer informatie

Ben jij geïnteresseerd in deze functie en spreekt werken bij ons kantoor je aan? Vul dan onderstaand contactformulier in of mail je motivatie en je CV naar vacatures@dehaanlaw.nl. Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Lieke Boers (HR Adviseur, 06 15 00 21 07, l.boers@dehaanlaw.nl) of Erwin Paping (Manager Finance & Control, 06 22 63 06 77, e.paping@dehaanlaw.nl).

Minimaal 3 jaar ervaring 24-40 uur per week Groningen

Sollicitatieprocedure

Eerste gesprek

Leuk dat je solliciteert bij DeHaan! We doen ons uiterste best om de procedure snel en transparant te laten verlopen.

Gedurende de sollicitatieprocedure maak je kennis met je toekomstige leidinggevende, een collega van P&O en een directe collega. Je krijgt hierdoor een zo goed mogelijke indruk van onze organisatie en de functie.

We zijn benieuwd naar wie jij bent en wat je ons te bieden hebt. Uiteraard krijg je ook informatie over ons als organisatie, de functie en krijg je de ruimte om vragen te stellen.

Kort na het gesprek ontvang je van ons een terugkoppeling.

Tweede gesprek

Tijdens het tweede gesprek gaan we in op jouw ervaring en op de mogelijke match tussen jou en DeHaan. Vaak is er een toekomstige collega aanwezig bij dit gesprek. Deze collega kan je alles over de functie vertellen en je proeft meteen iets van de collegialiteit en sfeer.

Een assessment kan onderdeel uitmaken van het tweede gesprek. Kort na het gesprek ontvang je van ons een terugkoppeling.

Arbeidsvoorwaarden

Je hebt een aanbod gekregen. Een aanbod is een overzicht van de functie en bijbehorende arbeidsvoorwaarden. Zodra we overeenstemming hebben, ontvang je jouw arbeidsovereenkomst.

Welkom bij DeHaan!

We hebben overeenstemming! Je treedt bij ons in dienst. We kijken uit naar je komst.

Kort voor je indiensttreding ontvang je een introductieprogramma. Hierdoor weet je wat je de eerste periode kan verwachten.

Overige vacatures