november 2022

oktober 2022

september 2022

?>

Adviseur Marketing en Communicatie

De adviseur marketing en communicatie is verantwoordelijk voor alle in- en externe communicatie binnen de organisatie. Je bent enthousiast en gedreven in je werk en je hebt een hands-on mentaliteit. Je communiceert makkelijk, staat stevig in je schoenen en je weet hoe je mensen in beweging krijgt. Je bent vernieuwend, creatief en in staat om buiten de gebaande paden te denken en werken.

Je vindt het leuk om een grote diversiteit aan werkzaamheden te hebben, variërend van het schrijven van persberichten tot het bijhouden van de website/ intranet. Je coördineert uiteenlopende marketing- en communicatiewerkzaamheden. Je bent in staat om innovatieve zaken te bedenken en uit te voeren. Je hebt kennis van online communicatiemiddelen en social media en gevoel voor branding. Een boodschap weet jij krachtig over te brengen. Het marketing- en communicatieteam bestaat op dit moment uit twee medewerkers. Een op het gebied van vormgeving en een op het gebied van strategie en positionering.

Kerntaken

  • adviseren over en bijhouden van verschillende (online)communicatiemiddelen;
  • bedenken, uitwerken en invoeren van nieuwe (creatieve en innovatieve) ideeën;
  • professionaliseren en bijhouden van de website en intranet;
  • coördineren en uitvoeren van marketingactiviteiten en projecten;
  • contactpersoon voor externe partijen zoals drukker, evenementen bureau, pers, magazines etc.
  • organiseren van events (fysiek en online);
  • samen met collega’s verzorg je de content van nieuwsberichten, mailings artikelen en nieuwsbrieven. Versturen van deze uitingen;
  • huisstijlbewaking.

Dit vragen wij:

  • afgeronde HBO opleiding, richting marketing/communicatie;
  • minimaal 3 jaar ervaring is een vergelijkbare functie in de zakelijke dienstverlening;
  • ervaring met social media, Google analytics, Google Ads, en CMS systemen;
  • ervaring met het bedenken en uitvoeren van nieuwe concepten;
  • circa 24 – 40 uur per week beschikbaar, verdeeld over bij voorkeur 4 dagen;
  • bereid om te werken vanuit onze kantoren in Groningen, Leeuwarden en Zwolle. Standplaats in overleg.

Dit bieden wij:

  • een inspirerende werkomgeving waar ruimte is voor eigen initiatief;
  • ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • een prettige, informele en collegiale werkomgeving waar aandacht voor elkaar is;
  • aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden.

DeHaan Advocaten en Notarissen

Ons uitgangspunt is: we helpen bedrijven en instellingen zoals we zelf geholpen willen worden. Proactief en met een hands-on-mentaliteit. Onze cliënten mogen rekenen op adviezen en oplossingen van het hoogste niveau. Dat kan alleen als we het beste uit onszelf halen; als individu én als team. Daarom ondersteunen en inspireren we elkaar.

DeHaan Advocaten en Notarissen heeft vestigingen op meerdere locaties, met ongeveer 110 medewerkers, waarvan 70 advocaten, (kandidaat)notarissen en juristen. Wij geloven dat échte aandacht het verschil maakt. Daarmee bedoelen we: méér dan gemiddeld betrokken en toegewijd zijn bij de uitdagingen, zorgen en problemen van onze cliënten, en altijd in verbinding.

Meer informatie

Ben jij geïnteresseerd in deze functie en spreekt werken bij ons kantoor je aan? Vul dan onderstaand contactformulier in of mail je motivatie en je CV naar vacatures@dehaanlaw.nl.

Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Lieke Boers (HR Adviseur) tel: 088 7373 848.

Solliciteren

  • Motivatie

  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 5 MB.
      Stuur minimaal de volgende bestanden mee: Motivatiebrief, Curriculum vitae en een ongeschoonde cijferlijst.
    3 jaar ervaring 24-40 uur per week In overleg

    Sollicitatieprocedure

    Eerste gesprek

    Leuk dat je solliciteert bij DeHaan! We doen ons uiterste best om de procedure snel en transparant te laten verlopen.

    Gedurende de sollicitatieprocedure maak je kennis met je toekomstige leidinggevende, een collega van Pu0026amp;O en een directe collega. Je krijgt hierdoor een zo goed mogelijke indruk van onze organisatie en de functie.

    We zijn benieuwd naar wie jij bent en wat je ons te bieden hebt. Uiteraard krijg je ook informatie over ons als organisatie, de functie en krijg je de ruimte om vragen te stellen.

    Kort na het gesprek ontvang je van ons een terugkoppeling.

    Tweede gesprek

    Tijdens het tweede gesprek gaan we in op jouw ervaring en op de mogelijke match tussen jou en DeHaan. Vaak is er een toekomstige collega aanwezig bij dit gesprek. Deze collega kan je alles over de functie vertellen en je proeft meteen iets van de collegialiteit en sfeer.

    Een assessment kan onderdeel uitmaken van het tweede gesprek. Kort na het gesprek ontvang je van ons een terugkoppeling.

    Arbeidsvoorwaarden

    Je hebt een aanbod gekregen. Een aanbod is een overzicht van de functie en bijbehorende arbeidsvoorwaarden. Zodra we overeenstemming hebben, ontvang je jouw arbeidsovereenkomst.

    Welkom bij DeHaan!

    We hebben overeenstemming! Je treedt bij ons in dienst. We kijken uit naar je komst.

    Kort voor je indiensttreding ontvang je een introductieprogramma. Hierdoor weet je wat je de eerste periode kan verwachten.

    Overige vacatures